Search This Blog

Alhamdulillah.. its my 21st..

Written on 4:10 PM by WhoSign

Alhamdulillah.. setinggi-tinggi kesyukuran dipanjatkan ke hadrat Illahi kerana dengan limpah kurnianya masih diizinkan lagi bernafas dan dikurniakan usia genap ke21 hari ini..

orang kata dah boleh mengundi.. apa pun, terima kasih kepada sahabat2 yg telah meng'wish' dan mendoakan.. terima kasih juga kepada shbt2 yg akan meng'wish' nanti.. dan tidak lupa, terima kasih juga kepada shbt2 yg walaupun tak wish, tapi tetap mengingati dan mendoakan diri ini..

"sweet 21.. moga panjang umur murah rezeki.. moga dapat kejayaan dunia dan akhirat.. moga jadi insan yang soleh dan terbaik.. study elok2.. m hope Allah give U blessing on this ramadhan.."
ameen....

"Selamat hari lahir ye husin. moga panjang umur dan murah rezeki.."
ameen..

"Usen.. Selamat hari lahir. Semoga panjang umur murah rezeki.. semoga bahagia dan lebih matang dalam menangani kehidupan. :) "
ameen.. insyaAllah

"Selamat hari lahir.. semoga hari lahir tahun ni lebih bermakna, dimurahkan rezeki dan dirahmati Allah di dunia dan akhirat.."
ameen..

"hepi bezday.. moga panjang umur dan dimurahkan rezeki.. moga bahagia dunia akhirat.."
ameen..

"assalamualaikum.. ada org x? jam aku dah kul 12 tepat, kalau awal 2 3 minit sory ar.. aku nak ucap selamat ulangtahun kelahiran yg ke 21.. semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, berjaya dunia & akhirat.. dan semoga persahabatan ni kekal abadi.."
ameen.. insyaAllah :)

"Epy bday la.. siap assignment bg aku dulu.."
terima kasih.. insyaAllah.. :)

"SELAMAT ULANG TAHUN KE 21.. SEMOGA JADI ANAK, USTAZ, SUAMI, DAN BAPA YG SOLEH.. :) "
ameen.. insyaAllah.. terima kasih.....


p/s: saja nak kongsi wish2 yg diberikan.. moga lebih byk yg akan terus mendoakan..

Ramadhan Tiba Lagi

Written on 3:26 PM by WhoSign

Daisypath Anniversary tickers