Search This Blog

Jemputan Ke Walimah Ana

Written on 12:10 PM by WhoSign

.

.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

8 Comments

  1. addinkhalid |

    keluar sudah kadnya..

     
  2. sue |

    dijemput ke ni??

    huhu

     
  3. aziee |

    humm....tak nampak tulisannya..nanti orang tak leh baca...huhu

     
  4. WhoSign |

    to addin:
    yg digital nta jumpa dulu ye..
    yg printout baru diedarkan, nanti sampai le tu..

    to sue:
    selain jemput, utk mengkhabarkan pada dunia jugak ke'raja'an dan ke'permaisuri'an kitorg..
    boleh je kalo nak datang..
    (kan zaujati fil mustaqbal?)

    to aziee:
    kalo tak leh baca, klik kat gambar tu, nanti die beso sebeso-besonya.. :)

     
  5. Nuriman |

    Salam Amir,
    Aku jmpe blog ko dari Intan Syazwani.
    kerana die suke explore2 blog orang hahahaha.

    Ape2 pon tahniah sbb bakal bergelar suami. Tak ramai yang berani bila sebut bab2 kawen ni. Especially takot dgn pndangan orang lain dgn persepsi kawen awal.

    Tak ramai jgak tau kahwin bleh elak kan maksiat.

    Ape2 pon tahniah la weih. Lame tak dgr citer ko. Jangan kad jemputan tak smpai kat dalam peti rumah aku hahahaha

     
  6. bellar0ssa |

    hahaha.diamlah ko wahai iman talib.. xyahla publish name aku kot man.. well mir...selamat pengantin baru in advanced.

     
  7. WhoSign |

    ^_^

    thanx nuriman n bellarosa..
    kwn lama.. tym2 kecik2 sekolah rendah dulu.. he2

     
  8. 文章 |

    餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡

     

Post a Comment